01 - Jaký je termín dodání od objednání?
Standartní doba dodání je 18-24 pracovních dnů.
02 - Používá Keeza populární "Čínu" ?
Ne, veškeré naše produkty šijeme pouze z polských kvalitních, certifikovaných, materiálů v naší továrně v Aleksandrowie Łódzkim.
03 - Jak prát dresy, aby se neničily potisky?
Dresy je potřeba prát jako vše, co má potisk: nejlépe naruby, v automatické pračce, bez aviváže, při teplotě ne vyšší než 40°C a max.400 otáček. Sušit v pověšeném stavu. Nedoporučuje se sušit na přímém slunci nebo používat bubnové sušičky. Žehlit naruby. Podrobné značky péče o oblečení najdete na každém jednom kusu.
04 - Počítáte se slevou pro stálé klienty?
Ano, klienti kteří zrealizují vícero objednávek a mají dobrou platební morálku, mohou počítat se speciálními podmínkami.
05 - Je možné poslat vlastní návrh?
Samozřejmě ano, jen je potřeba mít na paměti přizpůsobení návrhů našim vzorům a střihům.
06 - Mohu počítat s doděláním jednoho kusu v průběhu roku?
Ano, na speciální přání klienta jsme schopni udělat potřebný kus oblečení, který byl dodán již dříve.
07 - Mohu objednat i jeden kus, např.k narozeninám, svatbě, výročí?
Ano, ale náklady, a tedy i cena, jednoho kusu jsou vyšší než při pořízení pro celý tým, nebo velkoobchodního množství.
08 - Budu platit za návrh, pokud projekt neskončí objednávkou?
Ne, příprava návrhu je zdarma.
09 - Můžu si u vás objednat dres svého oblíbeného klubu, který hraje v dresech Keeza?
Neprovozujeme tento typ prodeje, v případě zájmu o klubové suvenýry, prosím kontaktujte svůj klub.
10 - Kde najdu velikostní tabulku?
Velikostní tabulky jsou jak v samostatné záložce, tak u každého produktu.
11 - Jak žehlit dresy/trenýrky/mikiny/kalhoty?
Doporučujeme žehlit při teplotě do 130° na rubové straně.
12 - Má váha balíku při dodání vliv na cenu?
Při standartní objednávce nemá váha vliv na cenu dopravy, při větších objednávkách se cena dopravy řeší individuálně.
13 - Je možné dát jako potisk fotku?
Ano, děláme jedno či vícebarevné potisky. Cena je individuální, kdy se odvíjí od velikosti a barevnosti fotky.
14 - Jak postupovat, pokud mi přijde zboží poškozené?
Je nutné vyplnit protokol škody přepravce/kurýra a skontaktovat se s námi.
15 - Jaké jsou vaše reference?
Navštivte prosím sekci "REFERENCE".